سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در واقع نام دامنه چگونه کار می کند؟

در حال حاضر بیش از 350 میلیون نام دامنه ثبت شده و هزاران نفر دیگر هر روز ثبت نام می کنند.

 

این بدان معنی است که همه موارد خوب قبلاً ثبت دامین شده اند یا خیلی زود ثبت می شوند. این امر فشار زیادی را به کاربران جدید وارد می کند تا ایده دامنه ای برای وب سایت خود ارائه دهند.

 

در اینجا چند نکته سریع برای کمک به شما در انتخاب نام دامنه برای وب سایت بعدی خود آورده شده است.

 

با یک نام دامنه .com همراه باشید زیرا محبوب ترین ، آسان به خاطر سپاری و آسان تبلیغ است.

اطمینان حاصل کنید که کوتاه تر است و به راحتی به یاد می آورید

تلفظ و هجی را آسان کنید

از عدد و خط فاصله استفاده نکنید

از ژنراتورهای نام دامنه برای ایده های هوشمندانه نام دامنه استفاده کنید

در عصر بازاریابی اینترنتی و مارک تجاری آنلاین ، عمده ترین نیاز تقریباً هر مشاغل این است که آنلاین باشند زیرا 81? از خریداران قبل از خرید (name.com) تحقیقات آنلاین را انجام می دهند. با این حال ، برای یافتن در وب ، یک کسب و کار به یک آدرس دیجیتال نیاز دارد و این اساساً دلیل ضروری بودن نام دامنه است.

بنابراین ، ثبت دامنه اولین کار در ایجاد حضور آنلاین است - یک وب سایت و انتخاب یک برنامه میزبانی دومین مورد است اما در برخی موارد ، برعکس خواهد بود زیرا برخی از برنامه های میزبانی نام دامنه رایگان را همراه با خود برنامه میزبانی ارائه می دهند. اما به یاد داشته باشید ، هیچ یک از مراحل را نمی توان رد کرد!

نام دامنه آدرسی است که بازدیدکنندگان اینترنت از آن برای دسترسی به وب سایت استفاده می کنند. به طور کلی ، آدرس وب سایت یک آدرس عددی است - رشته ای از کاراکترها به نام آدرس IP که به خاطر سپردن آن دشوار است. بنابراین ، نام دامنه بخشی از پیوندی به نام URL (Universal Resource Locator) است که توسط انسان قابل خواندن است و عملکرد آن به عنوان یک یادآوری پیوند به آدرس IP مربوطه آسان است.

علاوه بر نام بردن از وب سایت های تجاری خود ، افراد به یک نام دامنه با حساب های ایمیل نیز نیاز دارند. برای موثر بودن ، نام دامنه باید واضح ، مختصر ، به یاد ماندنی باشد و به راحتی از طریق دهان به دهان منتشر شود.

بیایید بگوییم ،

منبع : 

ثبت دامین