سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا برای تبلیغات هدایا بهترین هستند؟

دادن محصولات هدایای تبلیغاتی روشی عالی برای حفظ نام تجاری شما در مقابل مشتریان یا مشتریان بالقوه و موجود است. از این نکات کوچک برای انتخاب موارد مناسب هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید.

 

اگر هدف کمپین هدایای شرکتی تجاری شما حفظ نام تجاری شما در ذهن مشتریان ارزشمند شماست.

 

بنابراین سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که برای مدت طولانی وجود داشته باشد.

 

هنگامی که شرکت ها محصولات هدایای تبلیغاتی را در نظر می گیرند ، یکی از عمده ترین شکایات ، ترس از دور ریختن این کالاست. بنابراین قبل از خرید کالا ، کالای انتخابی را در نظر بگیرید که هر روز استفاده می شود. برخی از نمونه های خوب کیف پول ، کیف ، عینک ، کمربند ، اسباب بازی ، هدفون یا سایر موارد الکترونیکی ساده هستند

حرفه اش چیست؟ آیا نوعی هدیه با آن ارائه می شود؟ ممکن است دفتری داشته باشید (اگر قبلاً دفتر کار ندارید)؟

چیزی برای دکوراسیون یک دفتر و استقبال از آن یا شاید ساعت مچی اگر او ساعت مچی باشد. شاید او مجبور باشد لباس حرفه ای بپوشد ... شاید چیز جدیدی برای اضافه کردن به لباس او! شاید چیزی کاملاً غیرمرتبط با کار باشد اما اینکه او نگاهش را کرده باشد و شایسته یک غافلگیری برای او باشد!

شما او را بهتر می شناسید ، من مطمئن هستم که در اعماق قلب خود می دانید که بهترین هدیه برای بزرگداشت سخت کوشی و فداکاری او برای ارتقا چیست! به شریک زندگی خود تبریک می گویم!

اگر می خواهید هدایای تبلیغاتی مناسب انتخاب کنید ، وبلاگ های حرفه ای را برای توصیه ها بخوانید. بسیاری از سحرهای اینترنتی وجود دارد که فقط به شما یک محتوای تجاری می دهد ، اما یکی از آنها - promoblog.pl ، هنگامی که با توجه به س aال خود چیزهای زیادی در مورد موضوعات جالب پیدا می کنید.

برای راه اندازی شرکت تولید محصولات هدایای تبلیغاتی ، واقعاً باید درک درستی از مخاطبان خود داشته باشید.

 

در مرحله بعدی ، شما باید با نامی منحصر به فرد برای تجارت خود ظاهر شوید که کاربران بتوانند با آن همدردی کنند. نام تجاری (www.promodirect.com) را طبق هنجارهای موجود در شهر یا کشور خود ثبت کنید و برای مجوز فروشنده درخواست کنید.

 

در مرحله بعدی ، شما باید یک عمده فروش یا تولید کننده را جستجو کنید که مجموعه ای از محصولات را با نرخ مناسب به شما ارائه دهد. می توانید برخی از مجلات تجاری را بررسی کرده و در برخی از آنها مشترک شوید.

 

در صورت امکان ، شما باید برای تهیه کننده ای انتخاب کنید که آرم و نام شرکت را روی محصولات خود چاپ کند. در غیر این صورت ، باید چاپگر را خودتان پیدا کنید. همچنین برای آگاهی از قیمت های آنها ، از شرکت های محلی تبلیغاتی بازدید کنید. آنها را مطالعه کنید و قیمت های خود را تعیین کنید.

 

مرحله بعدی بازاریابی است. با رستوران ها ، املاک و مستغلات ، مدارس و شرکت های کوچک در منطقه خود تماس بگیرید. با مدیران بازاریابی آنها صحبت کنید. کاتالوگ محصولات خود را به آنها نشان دهید و به آنها بگویید که چگونه می توانند به شما در تقویت نام تجاری خود کمک کنند.

 

قرار ملاقات ها را با روسای مشاغل تنظیم کنید و آنها را متقاعد کنید که به دنبال محصولات شما باشند. اگر مایل به خرید آن هستند ، سفارش آنها را یادداشت کنید ، در غیر اینصورت در صورت عدم خرید ، می توانید کارت ویزیت و بروشور بگذارید.

 

اگر مالکی سفارش شما را ثبت کرده باشد ، برای چاپ آن روی کالا به جزئیات آرم و آثار هنری وی نیز احتیاج دارید. مکانیک را به خوبی پوشش داده است. من هشدار می دهم که این یک تجارت کم حاشیه و رقابتی است. شما ممکن است بتوانید در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا ، استرالیا بر اساس مکان یا محصول جایگاه ویژه ای پیدا کنید. همچنین بودجه های بازاریابی آسیب پذیر هستند. محصولات تبلیغاتی به عنوان بخشی از مخلوط بازاریابی حتی بیشتر آسیب پذیر هستند. من توصیه می کنم کمی بیشتر تکالیف را انجام دهید تا بفهمید چه نوع شرکت هایی به کالاهای تبلیغاتی نیاز دارند و چرخه خرید آنها چیست.

 

برای افزودن به پاسخ سوزان ، شما باید کسی را داشته باشید که بتواند به طور جدی با مشتری تماس برقرار کند و بتواند فروش خود را ببندد. باز هم ، آسان نیست.

 

سپس باید سفارش را به عمده فروش خود منتقل کنید ، وی اقلام مورد نیاز را به چاپگر شما می فرستد. چاپگر آثار هنری آرم را روی موارد قرار داده و برای مشتریان شما ارسال می کند.

 

همچنین ، تبلیغات طبقه بندی شده کوچک را به صورت آنلاین یا روزنامه قرار دهید تا افراد نام شرکت شما را بدانند.

منابع : 

هدایای تبلیغاتی